Thursday, March 06, 2008

Om å dø på innsiden

Jeg orker ikke å ta en FORBANNA gasskromatografbestemmelse av indre standard EN gang til!!!


La oss spole litt tilbake* fancy sånn baklengsspoling som er på film og sånne sssssssssshhhh-lyder*. En gasskromatograf er en stor ovn, med en lang, veldig tynn kveil inni som brukes til å bestemme ulike forbindelser(drit i hvordan, du skjønner det ikke uansett).


EEEEnyways. Nå har jeg gjort dette tusen ganger, og hvis jeg må gjøre det EN gang til så skal jeg faen meg kvele meg selv med gasskromatografkolonnen. Men først så skal jeg samle alle som har klart den øvelsen i et gassrom og så skal jeg kvantitativt bestemme DEM med gasskromatografiske metoder. Ha ha, revenge på alle som er bedre enn meg!


Nå skulle de labingeniørene "snakke sammen". Det betyr at resultatet mitt sikkert er heeeelt på styr og er totally like ti promille over gitt verdi, og faenfaenfaen.


Faen.


Why OH why ble jeg ikke bare negledesigner?

2 Comments:

Blogger birtelinn said...

Negledesignere har så lav lønn.. Eller det e bare noe eg tror kanskje.. Eg kan ikke støtte den påstanden til fakta..

Meeeeeen, negledesigner e sikkert så gøy at du overlever på luft og glede over jobben din..

2:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.

10:43 AM  

Post a Comment

<< Home