Monday, December 24, 2007

Can you see my pocket knife?

Dette skal egentlig være et innlegg om jul og hvordan julen egentlig ødelegger for det som skal være jul, du vet, sånn Disneyjul-ting, og om hvordan folk prøver å kompansere for hvordan de hele tiden taper og taper og skuffer og skuffer ved å kjøpe de beste og dyreste gavene, de fineste juletrærne, de beste pinnekjøttpinnene fra rasesauer i fuckings Hallingdal, dyrket på organisk dyrkede røbeter og turnips fra Arigada eller et annet krigslammet, afrikansk land.

Men det gidder jeg ikke.

En kan si mye rart om julen, mye har blitt sagt før. Mye bra, mye dårlig, meste parten helt greit artikulert, slik det er om det meste. Men akkurat nå vil jeg helst si:JEG ER SÅ FORBANNA METT!!!!!

Helvete, jeg skal 2tally aldri spise igjen! Jeg dør, jeg dør, jeg dør!

En god og asketisk jul til alle kjente/ukjente.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

6:13 PM  

Post a Comment

<< Home