Sunday, November 11, 2007

Prettiest mess you've ever seen

Herregud, jeg hater homoer! Ekle, prydkarper med paljetterrusbrusdrikkendemedsugerør. Puke, puke, puke! Det verste med alle former for stereotyper og klisjeer er at de som oftest er sanne. Ikke for alle, ikke alltid. Men ofte. Litt for ofte.


Finnes det noe mer kjedelig og uoppfinnsomt i denne utrolige verden hvor du kan være hva som helst, enn å være en stereotype? Når du kan gå med farger trer du bare en platt, varm, stikkende, nikotinfarget genser over skuldrene. DET er en stereotype.


Jeg orker ikke å gå i detaljer hvorfor jeg fikk dette utbruddet. Det betyr ingenting, egentlig. Det som betyr noe er at jeg har drukket sammenhengende i totally tre dager, og det er totally mye for å være meg. Og nå har jeg raspet opp halsen min, og jeg hoster opp noe greier som jeg er rimelig sikker på er biter av mandlene mine.


Totally mcfreaky!


Og jeg føler at denne bloggen bare handler om at jeg klager og sier at jeg totally luv PJ Harvey, så jeg skal ikke snakke om hvor mye jeg elsker 4 Track demos og Is this Desire.


Her er et gammelt bilde av Luna-hund.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Koffor har du et bilde av Luna der? E det fordi det ikke har noen sammenheng og at du ikke vil være så stereotyp at du velger et bilde uten sammenheng?

2:42 PM  

Post a Comment

<< Home