Friday, December 30, 2005

DÅRLIG TEGNESERIE 2

Det finnes fremdeles en haug grusome tegneserier der ute. Her er en av dem. Av en eller annen grun heter den TRENDY selv om det er ingenting trendy med den. Den er derimot særlig utrendy, passé, dull as dishwater. Den heter trendy fordi den skal liksom vise oss det moderne livet i nye, uventede situasjoner som skal være finurlige og underholdene... La oss bare si at den har feilet grotesk, siden jeg liker å understate ting...
Her er noen striper:
Det som skjer i denne stripen er at en person har dødd og møter St. Peter ved perleporten, men dessverre tror ikke den godeste Peter at denne personen(la oss kalle ham Larry) er død. Derfor refererer han til sin egen nekrolog for å bevise at han er død.
Det var ikke morsomt. Hvorfor har han egentlig med seg sin egen nekrolog? Er det liksom et minne eller noe?Og hvorfor tror ikke St. Peter at han er død? BOOOORING!


Jeg lar denne forbli ukommentert. Poenget er jo lett å forstå...


Her er en til i samme stil som den ovenfor. Enser vi en tendens til å resirkulere dårlige poenger?


Jeg blir sint av å lese denne tegneserien. Jeg får lyst til å slå noe med noe annet, bite i stykker huset, voldta katten(Kjære lesere: Dette er en humoristisk kommentar. Det er ingen som har lyst til å voldta katten. I alle fall ikke jeg. Det hentydes at de som sender lange, særs trakkaserende mails til meg om hvor jævlig jeg er siden jeg fremmer dyrevoldtekt burde få seg en sans for humor. Det kan også være at jeg bruker en humoristisk kommentar som skjold for mine egentlige følelser og at jeg egentlig har lyst/har voldtatt katten. I så fall er hele denne delen overflødig og har krevet tid av leseren. Så det er jeg som har makten.)

2 Comments:

Blogger chairman said...

jeg liker 'Trendy' veldig godt og er svært interessert i så mange som mulig

2:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg har likt 'Trendy' i flere år. Jeg har dessverre mistet over 300 stk. i et datacrash og er veldig takkmemlig for å finne dem tilbake!

7:10 AM  

Post a Comment

<< Home