Friday, February 02, 2007

Familia

My littlest sister is on a sleepover in my new house, which isn't a house so much as a tiny room connected to a slightly tinnier room. My other sister is going to her first ball today, and she had her hair done like, for a gazillion hours, just like in TV, and she had a pink dress bought for money saved through years. And my other, other sister is at her boyfriends, and they like to sabotage christmas by making out until my mother flips.

And I am here.

There are pink little shoes in the hallway.

And two glasses on the table.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Åååå.. det va litt søtt med de rosa skoene..Hehe.. Din søster e så rosa!Det e så skjønt når små barn liker rosa og diamanter.. Eg har sett utallige barn med tiaraer på obsen.. Voksne og.. Men ikke like mange som barn..

1:30 PM  
Blogger Alexander said...

Jeg har en tiara. Jeg går med den samtidig med Birte-parykken min, satt sammen med hår du har fellet gjennom år og år.

"I'm a preeeeetty girl"

4:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

You cracy boy!Eg har faktisk hatt mange tiaraer i mitt liv..Æsj,prøv å si tiaraer flere ganger då!

1:06 PM  

Post a Comment

<< Home