Monday, December 12, 2005

Sleep with butterflies...

I dag er det mandag og jeg tok på musikk før jeg gikk opp for å skrive dette, så nå runger(ha ha, runker) Tori Amos gjennom hele huset. I dag klokken 6 skal jeg på skoleavslutting til Natalie. Det blir kjedelig. Men det er i alle fall kaker der, noe som blir bra. Men det finnes mange foreldre som egentlig vil ha kaken de selv har bakt og griskt forsyner seg av sine egne kaker, selv om det er de ekkle sjokoladekakene med tutti-frutti sprinkle on( Dessverre fant jeg ingen artikkel om tutti frutti på wikipedia, så da får jeg håpe at mitt overdådige publikum er kjent med denne object 'da. Det jeg imidlertidig fant ved å søke på tutti frutti var to helt syke gameshows. Merk stendene som er i overvektige bokstaver:

1)Tutti Frutti was a German television game show produced by commercial broadcaster RTL (19901993). Hosted by Hugo Egon Balder, Tutti Frutti was typical of the early years of private TV stations in Germany in that it successfully tried to raise ratings by offering explicit content that scandalized traditional, middle-class viewers. It was based on the Italian show Colpo Grosso. The rules of the game were mostly unclear and had the only purpose to make the candidates (one man, one woman) strip (no full nudity). Additionally the show had a topless female chorus.

2)Tutti Frutti was a Swedish television game show produced by Sweden's first private commercial broadcaster TV3 in 1994. The participants in the show played a number of games, with the intent being to expose as many female breasts as possible (tutte is Swedish slang for "breast"). The show was heavily criticized for the way it portrayed women, and it also reflected badly on the broadcaster. ( Dette høres ut som en Monty Python sketsj...)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home